زیبایی و آرایش

مدل عروس اروپایی

یکی از بهترین و پرطرفدارترین سبک‌های مدل عروس در بین عروس خانوم‌ها، مدل عروس اروپایی است. به عبارتی مدل‌های عروس قدیمی مانند خلیجی، از مد افتاده و این سبک اروپایی بسیار خواستار پیدا کرده است. از بهترین مدل‌های عروس اروپایی می‌توان موارد زیر را نام برد:

  • مدل عروس اروپایی کلاسیک
  • مدل عروس اروپایی مینیمال
  • مدل عروس اروپایی وینتیج
  • مدل عروس اروپایی بوهو
  • مدل عروس اروپایی مدرن
  • مدل عروس اروپایی ساحلی
  • مدل عروس اروپایی کژوال

در ادامه تمامی این مدل‌ها را با جزئیات می‌شناسیم و با مدل‌های آرایش عروس اروپایی بیشتر آشنا می‌شویم. این مطلب به شما کمک می‌کند تا ایده‌های جدید را به صورت تصویری ببینید و راحت‌تر مدل لباس و سبک آرایشی خود را برای زیباترین شب خودتان انتخاب کنید.

معرفی مدل عروس اروپایی کلاسیک

این مدل عروس اروپایی بسیار پرطرفدار است و به چند دسته تقسیم می‌شود. اولین دسته شامل لباس‌های پرنسسی با دامن پف دار است. این لباس از لباس‌های پرنسس دیزنی الهام گرفته شده و معمولا بالاتنه تنگی دارد و اندام عروس خانوم‌ها را بسیار جذاب می‌کند.

دومین دسته، لباس‌های ساده و جذابی است که از قسمت کمر به پایین به تدریج گشاد می‌شود و به شکل حروف انگلیسی A در می‌آید. این سبک هم بسیار پرطرفدار است و انتخاب عروس خانوم‌ها با سلیقه‌های متفاوت است.

و اما سومین دسته مدل عروس اروپایی کلاسیک با لباس دنباله‌دار است. این دنباله بلند در عین سادگی، به عروس جلوه باشکوهی می‌دهد.

معرفی مدل عروس اروپایی کلاسیک

سبک آرایش مدل عروس اروپایی کلاسیک:

تمرکز آرایش عروس اروپایی کلاسیک بر روی زیبایی ساده و طبیعی است. به همین دلیل در این نوع سبک از رنگ‌های ملایم و طبیعی استفاده می‌شود تا چهره‌ عروس، آرام و به دور از تجملات نشان داده شود. آرایشگر برای نشان دادن این سادگی و نچرال بودن از کرم پودرهای مات، سایه‌های نود و خط چشم نازک و کلاسیک استفاده می‌کند. این سبک آرایش به‌خاطر سادگی و ظرافتش، محبوب عروس‌هایی است که سادگی را به هر نوع آرایشی ترجیح می‌دهند.

معرفی مدل عروس اروپایی مینیمال

طراحی ساده وشیک مهم‌ترین ویژگی این سبک از مدل عروس اروپایی مینیمال است. لباس این مدل عروس دارای خطوط ساده و برش‌های ساده است و خبری از سنگ‌دوزی‌های عجیب و غریب و زرق و برق زیاد نیست. معمولا دامن این لباس‌ها ساده و بدون پف است.

معرفی مدل عروس اروپایی مینیمال

سبک آرایش عروس اروپایی مینیمال:

این سبک آرایش هم بر روی سادگی و طبیعی بودن تأکید دارد. تو این سبک، بیشتر از آرایش‌های سبک و ملایم استفاده می‌شود که زیبایی طبیعی عروس مشخص باشد. آرایشگر برای پوست عروس از کرم پودرهای سبک و برای سایه‌ معمولا از رنگ‌های خنثی مانند قهوه‌ای و بژ استفاده می‌کند.

همچنین از خط چشم‌های خیلی نازک یا فقط ریمل استفاده می‌شود تا چشم عروس بزرگتر دیده شود. برای لب‌ها هم از رنگ‌های طبیعی مثل صورتی کم‌رنگ یا نود انتخاب می‌شوند تا با بقیه آرایش هماهنگ باشند. بهترین میکاپ صورت برای مدل عروس اروپایی، سبک مینیمال است.

معرفی مدل عروس اروپایی وینتیج

مدل عروس اروپایی وینتیج هم یکی از محبوب‌ترین‌هاست. این سبک از دهه‌های قدیم به ویژه دهه‌های 1920 تا 1970  الهام گرفته شده و با یک نگاه ما را به یاد تاریخ آن زمان می‌اندازد. معمولا در لباس‌های این نوع مدل عروس اروپایی، از پارچه‌های قدیمی با گلدوزی‌های دست‌دوز استفاده می‌شود.

معرفی مدل عروس اروپایی وینتیج

سبک آرایش مدل عروس اروپایی وینتیج:

در این سبک آرایش، باید حس دهه‌های گذشته و حس نوستالژی حفظ شود. به همین دلیل آرایشگر سراغ کرم پودرهای مات، سایه‌های طلایی و نقره‌ای، خط چشم‌های پهن و دنباله‌دار به سبک دهه‌های 40 و 50 می‌رود. برای لب‌ها از رنگ‌های قرمز کلاسیک یا شرابی انتخاب می‌شود. به طور کل در این سبک آرایش، انگار عروس از دل تاریخ بیرون آمده است.

معرفی مدل عروس اروپایی بوهو

این مدل برای عروس خانوم‌های علاقمند به طبیعت مناسب است و در این سبک از لباس‌های آزاد با پارچه‌های نرم استفاده می‌شود. معمولا از پارچه‌های نخی و کتان با گلدوزی‌های دست‌دوز استفاده می‌شود.

مدل عروس اروپایی بوهو

سبک آرایش مدل عروس اروپایی بوهو:

در این سبک آرایش هم طبیعی بودن حرف اول را می‌زند. به همین دلیل برای پوست از کرم‌های مرطوب‌کننده و کرم پودرهای سبک استفاده می‌شود تا درخشش طبیعی پوست حفظ شود. آرایشگر برای سایه‌ها از رنگ‌های گرم و خاکی مثل قهوه‌ای و خط چشم‌های خیلی نازک استفاده می‌کند. برای رنگ رژ لب عروس به سبک بوهو از رنگ‌های نود یا صورتی ملایم استفاده می‌شود تا زرق و برق اضافی برای عروس نداشته باشد.

معرفی مدل عروس اروپایی مدرن

این سبک از دنیای مدرن الهام گرفته شده و اولین انتخاب عروس خانوم‌های طرفدار سبک مدرن است. لباس این مدل عروس اروپایی خطوط ساده و شیک دارد. توجه به جزئیات کوچک مثل دکمه‌های ظریف، بندهای نازک و یقه‌های ساده در این سبک لباس بسیار دیده می‌شود.

معرفی مدل عروس اروپایی مدرن

سبک آرایش مدل عروس اروپایی مدرن:

این سبک آرایش ترکیبی از سادگی و مدرن بودن را با هم دارد. برای پوست از کرم پودرهای با پوشش متوسط و رو به بالا استفاده می‌شود تا صورت عروس را بدون عیب و نقص نشان دهد. آرایشگر در این سبک برای آرایش چشم‌ها از سایه‌های خنثی مثل رنگ بژ و خاکستری و خط چشم‌های باریک استفاده می‌کند. همچنین برای لب‌ها از رنگ‌های مات و یا قرمز و صورتی روشن استفاده می‌شود که بستگی به سلیقه عروس دارد.

معرفی مدل عروس اروپایی ساحلی

این سبک از مدل عروس اروپایی مخصوص عروس خانوم‌هایی است که تصمیم دارند مراسم خود را در فضای باز خصوصا کنار دریا برگزار کنند. طراحی لباس در این سبک بسیار راحت و آزاد است و به عروس اجازه می‌دهد که به راحتی در فضای ساحل قدم بزند. پارچه‌های خنک و روان مانند شیفون مناسب این سبک از لباس است.

معرفی مدل عروس اروپایی ساحلی

سبک آرایشی مدل عروس اروپایی ساحلی:

مدل عروس اروپایی ساحلی باید حس طراوت و شادابی دریا را منتقل کند. به همین دلیل در این سبک، از کرم پودرهای سبک، سایه‌هایی با رنگ آبی آسمانی و فیروزه‌ای، خط چشم‌های نازک و ریمل ضد آب استفاده می‌شود. همچنین لب‌ها با برق لب‌های شفاف یا رژلب‌های نود و صورتی روشن آرایش می‌شوند.

معرفی مدل عروس اروپایی کژوال

این مدل عروس اروپایی در بین عروس خانوم‌هایی طرفدار دارد که علاقمند به سبک لباس و آرایش ساده و راحت دارند.

معمولا عروسی این افراد در محیط‌های غیررسمی و خانوادگی برگزار می‌شود. لباس عروس‌های کوتاه در این سبک بسیار دیده می‌شود.

معرفی مدل عروس اروپایی کژوال

سبک آرایشی مدل عروس اروپایی کژوال:

این سبک آرایش مناسب عروس‌هایی است که عاشق راحتی و طبیعی بودن هستند. برای همین در آرایش این عروس‌ها از کرم پودرهای خیلی سبک و سایه‌های کم‌رنگ استفاده می‌شود. رنگ پیشنهادی سایه، رنگ‌های طبیعی و ملایم مانند بژ، قهوه‌ای روشن و صورتی کم‌رنگ است. معمولا در این سبک آرایش از خط چشم استفاده نمی‌شود و طبیعی بودن چشم‌ها با کمی ریمل زدن حفظ می‌شود. برای لب‌ها از رنگ‌های نود و شاین‌دار استفاده می‌شود.

نتیجه گیری و نکات تکمیلی مدل عروس اروپایی

عروس‌های اروپایی معمولا از آرایش‌های ساده و لباس‌های ساده اما گران قیمت استفاده می‌کنند.  در این مطلب از بلاگ بیتیفو انواع سبک لباس و آرایش عروس اروپایی را شناختیم. بسیاری از عروس‌ها ترجیح می‌دهند در مهم‌ترین و رویایی‌ترین شب زندگی خود به جای استفاده از لباس‌های خیلی پرزرق و برق و آرایش‌های غلیظ، از سبک اروپایی استفاده کنند. در این سبک آرایش تمرکز بر روی سادگی و نچرال بودن است. همچنین لباس‌های ساده و آرایش‌های طبیعی و ملایم بسیار ترند است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا