دسته بندی نشده

مدل موی کوتاه برای صورت گرد

هر مدل موی کوتاهی مناسب یک نوع صورت است. مناسب‌ترین موی کوتاه مناسب صورت گرد: پیکسی بلند، باب موج‌دار، باب نامتقارن، باب زاویه‌دار، پیکسی با چتری، مدل موی مصری و مدل موی پیکسی تراشیده است. در این مقاله هر یک از این مدل‌ها را به همراه عکس قرار دادیم تا بتوانید راحت‌تر موی مورد علاقه خود را مناسب با صورت گرد انتخاب کنید. همچنین برای ایده گرفتن و انتخاب مدل موی کوتاه مناسب صورت گرد، عکس معروف‌ترین بازیگران و سلبریتی‌ها را برایتان قرار داده‌ایم.

معرفی مدل موی کوتاه پیکسی بلند برای صورت گرد

این مدل مو در بالای سر کمی بلندتر و در کناره‌ها و پشت کوتاه‌تر است و مهم‌ترین مزیت این مدل مو برای صورت‌های گرد کاهش عرض صورت است. مدل موی پیکسی بلند یکی از جذاب‌ترین و پرطرفدارترین مدل‌های کوتاه برای صورت گرد است.

از آن‌جا که این مدل مو نیاز به حالت‌دهی و مراقبت کم‌تری دارد، مناسب افرادی است که وقت کمی برای استایل کردن موی خودشان دارند. مدل موی پیکسی بلند مناسب روزمره و مهمانی‌های رسمی است و درمیان افرادی که به دنبال ظاهری مدرن و شیک در عین حال راحت هستند، بسیار محبوب است.

مدل موی کوتاه پیکسی بلند برای صورت گرد

معرفی مدل موی کوتاه باب موج‌دار برای صورت گرد

این مدل مو، یکی از پرطرفدارترین و جذاب‌ترین مدل کوتاهی برای صورت‌های گرد است. این مدل مو با ایجاد امواج طبیعی، موهای شما را پرحجم‌تر نشان می‌دهد. این موج طبیعی باعث می‌شود صورت گرد شما را باریک و بلندتر نشان داده شود. استایل کردن مدل موی باب موج‌دار بسیار آسان است و تنها نیاز به یک سشوار و یا بابلیس دارید. این مدل مو در روزمره، مهمانی‌های خانوادگی و رسمی مورد استفاده و پرطرفدار است.

هر خانمی که به دنبال ظاهر شیک و جذاب باشد و در عین حال علاقمند به موی کوتاه، سراغ این مدل مو خواهد رفت. یکی از پرطرفدارترین مدل موی کوتاه دخترانه 1403، این مدل مو است.

مدل موی کوتاه باب موج‌دار برای صورت گرد

معرفی مدل موی کوتاه باب نامتقارن برای صورت گرد

یکی از مدل موهای بسیار جذاب برای صورت‌های گرد، مدل باب نامتقارن است. در این مدل، مو در یک سمت سر کوتاه‌تر و در سمت دیگر بلندتر است و این نامتقارنی به صورت‌های گرد زاویه می‌دهد. توجه را از روی صورت گرد برداشته و آن را باریک‌تر نشان می‌دهد. این مدل مو با روش‌های مختلف استایل می‌شود و می‌توانید برای حالت دادن آن از اتو مو و بابلیس استفاده کنید. با تغییر جهت موج مو می‌توانید استایل جذاب این مو را حفظ کنید. مدل موی کوتاه باب نامتقارن در موقعیت‌های مختلف مانند محیط‌های کاری حرفه‌ای و رسمی، روزمره، محیط‌های هنری و دنیان فشن مورد توجه افراد با صورت گرد است.

مدل موی کوتاه باب زاویه‌دار برای صورت تپل و گرد

مدل موی کوتاه باب زاویه‌دار برای صورت تپل و گرد

این مدل مو در پشت سر کوتاه و در جلو سر بلندتر است و با ایجاد خطای دید، چهره افراد با صورت تپل و گرد را باریک و بلندتر نشان می‌دهد. این مدل مو به چهره شما جذابیت خاصی می‌‌دهد و در اکثر مواقع نیاز به استایل کردن ندارد اما در صورت نیاز به استایل کردن این مدل مو می‌توانید از دیسپانسر، اتومو و بابلیس استفاده کنید و بعد از آن با استفاده از موس و تافت حالت مو را حفظ کنید. از این مدل مو می‌توانید در عروسی‌ها، مهمونی‌های فشن، ایونت‌های هنری و روزمره استفاده کنید. ظاهر شما را بسیار شیک می‌کند و در بین افراد با صورت تپل و گرد بسیار پرطرفدار است.

مدل موی کوتاه باب زاویه‌دار برای صورت تپل و گرد

 

مدل موی کوتاه پیکسی با چتری برای صورت گرد

این مدل مو در کناره‌ها و پشت سر بسیار کوتاه است و چتری‌ها به صورت کوتاه، صاف یا بلندتر و یک‌طرفه است. در مدل موی کوتاه پیکسی با چتری، موهای بالای سر بلندتر نگه داشته می‌شود تا حجم و بعد بیشتری به مو بدهد. چتری در این مدل باعث می‌شود صورت گرد و تپل خیلی به چشم افراد نیاید و به همین دلیل بسیار محبوب است.

برای استایل کردن این مدل مو می‌توانید از اتو مو برای چتری‌ها و از سشوار برای بالای مو استفاده کنید. این مدل در روزمره، مهمانی‌ها و ایونت‌های رسمی انتخاب و استایل می‌شود. بعضی از سلبریتی‌ها در جشنواره‌های رسمی از این مدل استفاده می‌کنند.

مدل موی کوتاه پیکسی با چتری برای صورت گرد

معرفی مدل موی کوتاه مصری برای صورت گرد

مدل موی کوتاه مصری یکی از مدل‌های کلاسیک و پرطرفدار میان افراد جوان و افراد با سن‌های بالا است. موها به صورت صاف و یکدست کوتاه می‌شوند و اندازه آن تا پایین‌تر از خط فک است. استایل کردن این مدل مو خیلی سخت نیست و شما به سشوار و اتومو برای استایل آن نیاز دارید. مدل مصری مناسب افراد با فرم صورت مختلف است اما در میان افراد با صورت گرد بسیار محبوب است. این مدل مو برای روزمره، مهمانی‌های رسمی و غیررسمی مناسب است و برای خانم‌ها چهره جذاب و کلاسیک ایجاد می‌کند. این مدل مو، همیشه ظاهر شما را اتوکشیده و مرتب نشان می‌دهد.

معرفی مدل موی کوتاه مصری برای صورت گرد
معرفی مدل موی کوتاه پیکسی تراشیده برای صورت گرد

این مدل مو برای افرادی که به دنبال تغییر زیاد هستن بسیار مناسب است و به افراد چهره جذاب و متفاوتی می‌دهد. در مدل موی پیکسی تراشیده، موها در اطراف و پشت سر بسیار کوتاه و حتی تراشیده است. استایل کردن این مدل مو بسیار راحت است و نیاز است که از ژل یا واکس مو استفاده شود.

این مدل مو بسیار پرطرفدار برای فصل گرما است و به علت پرحجم بودن در بالای سر برای افراد با صورت گرد و تپل مناسب است و به چهره آن‌ها جذابیت خاصی می‌دهد.

معرفی مدل موی کوتاه پیکسی تراشیده برای صورت گرد

عکس مدل موی کوتاه سلبریتی‌ها با صورت‌گرد و تپل

بسیاری از مردم برای استایل کردن مو از سلبریتی‌ها، بازیگران، خوانندگان و بلاگرها ایده می‌گیرند و با جستجو در گوگل و شبکه‌های اجتماعی از آن‌ها ایده می‌گیرند. حتما برای شما هم این اتفاق افتاده که قبل از رفتن به آرایشگاه به دنبال ایده باشید. در این قسمت تصاویر سلبریتی‌ها و افراد مشهور را قرار دادیم البته با دو ویژگی موی کوتاه و صورت تپل و گرد.

ادل خواننده معروف  (Adele)

مدل موی کوتاه سلبریتی‌ها

سلنا گومز خواننده معروف (Selena Gomez)

سلنا گومز خواننده معروف (Selena Gomez)

زندیا کلمن بازیگر معروف (Zendaya Maree Stoermer Coleman)

زندیا کلمن بازیگر معروف (Zendaya Maree Stoermer Coleman)

کاترین زتاجونز بازیگر معروف (Catherine Zeta-Jones)

کاترین زتاجونز بازیگر معروف (Catherine Zeta-Jones)

سوفیا لورن بازیگر معروف (Sophia Loren)

سوفیا لورن بازیگر معروف (Sophia Loren)

فائقه آتشین بازیگر و خواننده ایرانی (Googoosh)

فائقه آتشین بازیگر و خواننده ایرانی (Googoosh)

نتیجه گیری و نکات تکمیلی مدل موی کوتاه برای صورت گرد و تپل

در انتها باید گفت که انتخاب مدل موی کوتاه برای صورت گرد بستگی به سلیقه افراد دارد. در این مقاله از بلاگ بیتیفو انواع مدل موی کوتاه برای صورت گرد و تپل را معرفی کردیم و عکس هر کدام آن را برایتان قرار دادیم. یکی از دغدغه‌های افراد بعد از انتخاب مدل مو، نحوه استایل کردن آن است که در همین مقاله نحوه استایل کردن آن‌ها را هم به شما یاد داده‌ایم.

همچنین یکی از راه‌های انتخاب بهترین مدل موی کوتاه برای صورت گرد، ایده گرفتن از سلبریتی‌ها و هنرپیشه‌های معروف است که عکس مدل موی آن‌ها را در همین مطلب می‌توانید ببینید و ایده بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا